.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
ارسال کمک‌های هوایی آمریکا به غزه نمی‌تواند فشار گسترده ناشی از سیاست گرسنه نگه داشتن مردم این منطقه را از بین ببرد. نمایش هالیوودی آمریکا با پرتاب هوایی بسته‌های غذا به غزه
ارسال کمک‌های هوایی آمریکا به غزه نمی‌تواند فشار گسترده ناشی از سیاست گرسنه نگه داشتن مردم این منطقه را از بین ببرد.(ادامه)
همیشه آرزوی جنگ مستقیم با اسرائیل و آمریکا را داریم/ ما از آمریکا نمی‌ترسیم و همۀ ملت یمن مقابل آن‌ها خواهند ایستاد/ به اروپایی‌ها توصیه می‌کنیم منافع خودشان را به خطر نیندازند ....(خبر)
(ادامه)
۲ کارشناس نظامی سعودی به امکان لغو روادید گردشگری میان ایران و عربستان در راستای تقویت روابط دوجانبه اشاره کردند. کارشناسان سعودی: لغو روادید میان ایران و عربستان امکان‌پذیر است
۲ کارشناس نظامی سعودی به امکان لغو روادید گردشگری میان ایران و عربستان در راستای تقویت روابط دوجانبه اشاره کردند.(ادامه)
دنیای اقتصاد در گزارشی به جزئیات نامه ابراهیم رئیسی به پادشاه و ولیعهد عربستان پرداخته است. افشای جزئیات نامه ابراهیم رئیسی به پادشاه عربستان و محمد بن سلمان
دنیای اقتصاد در گزارشی به جزئیات نامه ابراهیم رئیسی به پادشاه و ولیعهد عربستان پرداخته است.(ادامه)
روند آزادسازی متقابل زندانیان و آزادسازی منابع مالی متعلق به دولت و ملت ایران طبق توافق طرفین در چارچوب توافق شده انجام خواهد شد / به افغانستان زمینی نداده‌ایم که بخواهیم پس بگیریم/ به آزادی منابع‌مان در ژاپن امیدواریم/ هنوز تاریخی برای سفر رئیس جمهور به عربستان در نظر گرفته نشده ....(خبر)
(ادامه)
رئیسی: هیچ مانعی برای توسعه روابط با کشورهای اسلامی نداریم/ دشمنان مسلمانان و رژیم صهیونیستی؛ تنها مخالفان توسعه همکاری‌های ایران و عربستان/ بن فرحان: همکاری با ایران زمینه بهره‌مندی از مرحله طلایی کنونی را برای طرفین فراهم می‌کند....(خبر)
(ادامه)
سلطان بن سلمان بن عبدالعزیز، فرزند سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان سعودی، اولین فرد مسلمان و اولین فرد عرب بود که در سال ۱۹۸۵ با فضاپیمای دیسکاوری آمریکا به فضا رفت. عکس/ برادر فضانورد محمد بن سلمان
سلطان بن سلمان بن عبدالعزیز، فرزند سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان سعودی، اولین فرد مسلمان و اولین فرد عرب بود که در سال ۱۹۸۵ با فضاپیمای دیسکاوری آمریکا به فضا رفت.(ادامه)
«رجب طیب اردوغان» رهبر حزب عدالت و توسعه با پیروزی مقابل «کمال قلیچداراوغلو» برای یک دوره ۵ ساله دیگر رئیس‌جمهور ترکیه شد. اردوغان دوباره رئیس‌جمهور شد
«رجب طیب اردوغان» رهبر حزب عدالت و توسعه با پیروزی مقابل «کمال قلیچداراوغلو» برای یک دوره ۵ ساله دیگر رئیس‌جمهور ترکیه شد.(ادامه)
چرا ۵ دور مذاکره ایران و عربستان در بغداد هیچ دستاوردی نداشت؟/ دلایل شخصی «بن سلمان» برای توافق با ایران چه بود؟/ چگونه مسیر توافق از بغداد به پکن رسید؟/ ماجرای درخواست قطری‌ها از ایران برای تاخیر در انتقام ....(خبر)
(ادامه)
وزیر امور خارجه ایران خطاب به اروپایی‌ها گفت:درهای مذاکره برای همیشه باز نخواهد ماند. از ملک سلمان دعوت می‌کنیم به تهران بیاید
وزیر امور خارجه ایران خطاب به اروپایی‌ها گفت:درهای مذاکره برای همیشه باز نخواهد ماند.(ادامه)
 امیرعبداللهیان غرب را تهدید کرد/ احتمال تصویب یک مصوبه مهم در مجلس ایران/درهای مذاکرات هسته‌ای برای همیشه باز نمی‌ماند

از ملک سلمان برای سفر به ایران دعوت خواهیم کرد / طرحی در مجلس ارائه شده که برای مذاکرات احیای برجام محدودیت و سقف گذاشته/ احتمال تصویب یک مصوبه مهم در مجلس ایران/درهای مذاکرات هسته‌ای برای همیشه باز نمی‌ماند(خبر)
امیرعبداللهیان غرب را تهدید کرد/ احتمال تصویب یک مصوبه مهم در مجلس ایران/درهای مذاکرات هسته‌ای برای همیشه باز نمی‌ماند (ادامه)
چارچوب و اساس این قراردادها درمذاکرات نیمه دهه ۷۰ بین من بعنوان نماینده ویژه آقای هاشمی رفسنجانی رئیس جمهور و امیرعبدالله ولیعهد سعودی، حاصل شد... اسرائیل و ایران عملا درشرایط نیمه جنگی به سر می برند. پکن با هر دو طرف رابطه قوی دارد و می تواند برای برقراری "آتش بس" بین دوطرف میانجیگری کند. ۸ بند اصلی توافق ایران و عربستان
چارچوب و اساس این قراردادها درمذاکرات نیمه دهه ۷۰ بین من بعنوان نماینده ویژه آقای هاشمی رفسنجانی رئیس جمهور و امیرعبدالله ولیعهد سعودی، حاصل شد... اسرائیل و ایران عملا درشرایط نیمه جنگی به سر می برند. پکن با هر دو طرف رابطه قوی دارد و می تواند برای برقراری "آتش بس" بین دوطرف میانجیگری کند.(ادامه)
در آینده نزدیک با وزیر خارجه عربستان دیدار خواهیم کرد/ از سرگیری روابط با مصر را استقبال می‌کنیم/ امیدواریم در فصل بهار بتوانیم اخبار نهایی مذاکرات هسته‌ای را به استحضار ملت ایران برسانیم/ از همه فرصت‌ها برای کسب حداکثری منافع ملی استفاده کرده و ....(خبر)
(ادامه)
محمد جمشیدی معاون سیاسی دفتر رییس جمهور در توئیتی نوشت: ‏جناب سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان در نامه‌ای به آیت الله رئیسی ضمن استقبال از توافق دو کشور برادر، از ایشان برای سفر رسمی به ریاض دعوت کردند و خواستار تقویت همکاری‌های اقتصادی و منطقه‌ای شدند. رئیس جمهور با استقبال از این دعوت، بر آمادگی ایران برای تقویت همکاری‌ها تاکید کردند. پادشاه عربستان از رییسی برای سفر به ریاض دعوت کرد
محمد جمشیدی معاون سیاسی دفتر رییس جمهور در توئیتی نوشت: ‏جناب سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان در نامه‌ای به آیت الله رئیسی ضمن استقبال از توافق دو کشور برادر، از ایشان برای سفر رسمی به ریاض دعوت کردند و خواستار تقویت همکاری‌های اقتصادی و منطقه‌ای شدند. رئیس جمهور با استقبال از این دعوت، بر آمادگی ایران برای تقویت همکاری‌ها تاکید کردند.(ادامه)
کشور مراکش پیشنهاد میزبانی در کنار پرتغال و اسپانیا برای میزبانی جام جهانی ۲۰۳۰ را ارائه داد. پیشنهاد بی‌سابقه در تاریخ فوتبال/ برگزاری جام جهانی در ۲ قاره
کشور مراکش پیشنهاد میزبانی در کنار پرتغال و اسپانیا برای میزبانی جام جهانی ۲۰۳۰ را ارائه داد.(ادامه)
عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس، به تشریح نشست دیروز کمیسیون متبوعش که با حضور وزیر امور خارجه برگزار شد، پرداخت.

سفر قریب‌الوقوع پادشاه عمان با محوریت احیای برجام به ایران / مذاکره غیرمستقیم خزانه‌داری آمریکا با بانک مرکزی به واسطه بانک مرکزی قطر در جریان است
عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس، به تشریح نشست دیروز کمیسیون متبوعش که با حضور وزیر امور خارجه برگزار شد، پرداخت. (ادامه)
اگر شاه مخلوع در ۲۶ دی‌ماه ۱۳۵۷ از ایران فرار نمی‌کرد یا کودتای ژنرال هایزر امریکایی ماجرای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ را برای او تکرار می‌کرد و پیروزمندانه به ایران بازمی‌گشت چه می‌شد؟ اگر ایران در سیطره پهلوی‌ها می‌ماند(يادداشت)
اگر شاه مخلوع در ۲۶ دی‌ماه ۱۳۵۷ از ایران فرار نمی‌کرد یا کودتای ژنرال هایزر امریکایی ماجرای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ را برای او تکرار می‌کرد و پیروزمندانه به ایران بازمی‌گشت چه می‌شد؟(ادامه)
ثروتمندترین خانواده جهان چطور از ثروت خود مراقبت می‌کند؟
خانواده آل نهیان مالک باشگاه فوتبال منچستر سیتی، مالک ده‌ها قصر هستند و سرمایه گذاری زیادی در اسپیس ایکس و ساوج ایکس فنتی انجام داده‌اند.(ادامه)
رونالدو بعد از بازی سوئیس در واکنش به موافقتش برای انتقال به النصر عربستانبه خبرنگاران این طور پاسخ داد: نه انتقالم به النصر عربستان درست نیست. الان تمام تمرکزم روی مسابقات جام جهانی است. واکنش رونالدو به شایعات حضورش در لیگ عربستان: صحت ندارد
رونالدو بعد از بازی سوئیس در واکنش به موافقتش برای انتقال به النصر عربستانبه خبرنگاران این طور پاسخ داد: نه انتقالم به النصر عربستان درست نیست. الان تمام تمرکزم روی مسابقات جام جهانی است.(ادامه)
تلویزیون سعودی ایران اینترنشنال در کنار دیگر رسانه‌های فارسی زبان خارج از کشور نظیر BBC فارسی، صدای آمریکا، شبکه من و تو ... بیشترین نقش را در انتشار اخبار و گزارش های دروغ و ترویج خشونت و....(خبر)
(ادامه)
میراث خونین ملکه انگلیس برای بشریت
ملکه سابق انگلیس علاوه بر صدها میلیون دلار ثروت شخصی، ریختن خون صدها هزار نفر از مردم جهان را به‌عنوان میراث خود برجای گذاشته است.(ادامه)
کمپانی نفتی فرانسه مسئولان ساده دل قبلی ما را تشویق به قطع همکاری با چین کرد/ وزارت نفت روحانی این توصیه را قبول کرد/ توتال عکس یادگاری‌اش با مسئولین ما را گرفت و رفت/ برخی ساده لوحان می‌گویند به سمت غرب برویم!(خبر)
(ادامه)
پادشاه عربستان واکسن کرونا زد
سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان اولین دوز واکسن کرونا را دریافت کرد.(ادامه)
محسن رضایی ضمن حضور به بررسی مساله تحریم‌های آمریکا علیه ایران، فشارهای گوناگون سیاسی و اقتصادی ترامپ بر ایران و آینده برجام ومناسبات ایران و آمریکا پرداخت.
ما همیشه برای دفاع، دستمان روی ماشه است/ عربستان شبح ما را در یمن می بیند
محسن رضایی ضمن حضور به بررسی مساله تحریم‌های آمریکا علیه ایران، فشارهای گوناگون سیاسی و اقتصادی ترامپ بر ایران و آینده برجام ومناسبات ایران و آمریکا پرداخت. (ادامه)
در حقیقت با انتشار اسناد محرمانه آن روزها به درستی می توان دریافت که حقیقت کودتا و یا براندازی، حداکثر یکماه و نیم پس از روی کارآمدن دکتر مصدق در دستور کار انگلیس و....(خبر)
(ادامه)
عربستان تولید نفتش را یک میلیون بشکه دیگر کاهش داد
شمال نیوز: عربستان سعودی در اقدامی غیرمنتظره با هدف پشت سر گذاشتن سریعتر بحران انرژی که فاینانس این کشور را تحت فشار قرار داده است، کاهش بیشتر تولید نفت را اعلام کرد.(ادامه)
حقایقی از زندگی بن‌سلمان؛ از بیماری پنهان تا زنی که محرم اسرارش است/ عکس
(ادامه)
فلسطین در معامله قرن؛ موافقان و مخالفان طرح ترامپ کیستند؟/ نگاهی به نقشه فلسطین نشان می دهد که در طرح های صلح، سرزمین فلسطینیان هر روز کوچک تر می شود. (خبر)
(ادامه)
برخی تصور می‌کنند که اصول مربوط به نظارت شورای نگهبان، فقط در قانون اساسی ایران آورده شده است، اما در این گزارش نهادهای نظارت بر انتخابات سایر کشورها مورد بررسی قرار گرفته است. کدام کشورها مشابه شورای نگهبان دارند؟
برخی تصور می‌کنند که اصول مربوط به نظارت شورای نگهبان، فقط در قانون اساسی ایران آورده شده است، اما در این گزارش نهادهای نظارت بر انتخابات سایر کشورها مورد بررسی قرار گرفته است.(ادامه)
شمال نیوز: فرمانده عملیات سازمان بسیج کشور گفت: ما در ذیل ولایت هستیم و هرکه در خدمت نظام گام برمی دارد دستش را می بوسیم و آنهایی که رانت بازی می کنند باید تکلیفشان را مشخص کنیم. کشتار را نصف ایران در نظر گرفته بودند | وسایلی داشتند که تابه حال ندیده بودیم
شمال نیوز: فرمانده عملیات سازمان بسیج کشور گفت: ما در ذیل ولایت هستیم و هرکه در خدمت نظام گام برمی دارد دستش را می بوسیم و آنهایی که رانت بازی می کنند باید تکلیفشان را مشخص کنیم.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 13 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.105 seconds.